top of page
Din externa adminhjälte

Med mer än tjugo års erfarenhet av administration i olika former och branscher, som till exempel sälj, akademi och försäkring, står jag redo att avlasta din verksamhet - vid behov eller på löpande basis. Som utbildad projektledare, administratör och koordinator har jag genom åren utrustat mig med en bred palett av kompetenser. Jag har jobbat med allt från löpande administratörsuppgifter till att leda projekt, genomföra förändringsarbeten och optimera arbetsflöden.

Johanna Grek

Jag är ständigt nyfiken och alltid på hugget att lära mig nya saker. Går det att se möjligheter till effektivisering eller förbättrade arbetssätt så står jag alltid på tårna för att utmana gamla rutiner och vanor.​

 

Öppen kommunikation och kontinuerlig återkoppling anser jag vara en förutsättning för alla lyckade samarbeten. Jag kan jobba online på distans eller i Jönköping med omnejd, vilket som passar dig som uppdragsgivare bäst. ​

 

Hör av dig! Jag ser fram emot att lära känna dig och din verksamhet!

 

​/Johanna Grek 🤸

bottom of page